شرکت Eset با بیش از 25 سال خدمات به تمامی افراد در زمینه حفاظت از دنیای دیجیتال شان کمک کرده و خنوز هم از این کمک دریغ نمیکنه و با دریافت مبلغی پول در ازای ارائه سرویس اختصاصی به هر کاربر ، هنوزم به فکر مردمه! همچنین تو ایران هم نمایندگی های رسمی داره.


جالبه که بدونید مؤسس این شرکت آقای Richard Marko هست و این شرکت به حدود 100 میلیون کاربر داره خدمات میده.


سال قبل ، طبق نظرسنجی که سایت محبوب و با سابقه « ایران ست آپ » در زمینه محبوبیت آنتی ویروس ها انجام داده بود ، نتیجه نود32 بود که محبوبیت بالایی در بین مردم داشته و داره.
این آنتی ویروس کرک نداره (یعنی حداقل اینجوری که من گشتم ، ظاهراً برای نسخه9 کرکی وجود نداشت یا اگر هم وجود داشت ، کار نمیکرد!)
از نظر امنیت که خیلی خوب عمل کرده و هنوزم خیلی خوبه البته درسته که به پای Kaspersky نخواهد رسید ولی بازم یکی از بهترین هاست و کارش رو خوب انجام میده.

پیشنهاد می کنم که حتما نسخه اسمارت سکیوریتی رو نصب کنید چون نسبت به نسخه معمولی ش که ESET Node32 Antivirus هست ، خیلی بهتره و قابلیت هاش بیشتره و من هم توی این پست فقط نسخه اسمارت سکیوریتی رو قرار دادم

این نسخه شامل قابلیت های زیادی هست که من چندتا رو میگم
  • داشتن قابلیت ردیابی آنلاین یا همون سیستم ضدسرقت (که البته مخصوص کاربران پریمیوم هست)

دارا بودن ویژگی ESET Banking And Payment ، که به تازگی و در این نسخه به برنامه اضافه شده و به شما این امکان رو میده که به کمک اون پرداخت های اینترنتی تون رو کاملاً امن انجام بدین و جالبه که بدونین بانک صادرات در حال حاضر از این سیستم استفاده می کنه و اگر انتی ویروس نود رو نصب داشته باشید ، رسماً از این قابلیت استفاده میکنه. (هر دو نوع کاربر حق استفاده دارن)

سیستم آپدیت خودکار روزانه که مداوم دیتابیس ویورس ها رو بروزرسانی میکنه (پریمیوم)

  • و…

این آنتی ویروس در دو نسخه 32 و 64 بیتی ارائه شده که پائین همین پست هست و می تونید هرکدوم رو خواستید ، دانلود کنید.

اگر تا حالا انتی ویروس نداشتید ، ممکنه تعدادی تروجان ویروس های خفیف یا حتی قوی و مهلک رو توی کامپیوترتون داشته باشید پس اگه تصمیم به نصب نود گرفتید همین حالا یکی از دو نسخه رو دانلود کنید شده رایگان هم باشه یا حتی با سریال های توی اینترنت که زیادم هستن هم میتونین کارتون رو راه بندازین.

مهم!: نصب آنتی ویروسه حالا هرکدوم هست باشه

اگه تصمیم به دانلودش دارید ، از همینجا و از سرور های قدرتمند آپلودبوی دانلودش کنید.



لینک دانلود

X32

dl

X64

dl