حجم : 110MB
دانلود نسخه 32 بیتی با حجم 52 مگابایت

دانلود نسخه 64 بیتی با حجم 58 مگابایت

نوع فعال سازی : رایگان (بدون نیاز) 
وب سایت سازنده : Kolor

امروزه پیشرفتهای تکنولوژیک سبب ارائه دوربین‌هایی با قابلیت فیلم‌برداری و عکس‌برداری میدانی 360 درجه شده است. دوربینهایی که به افراد اجازه می‌دهند تمام آنچه از یک محیط می‌خواهند در یک شات 360 درجه خلاصه کنند. البته مشاهده ویدیوها و تصاویر بدست آمده توسط این فناوری کاری نسبتا دشوار است، زیرا معمولا تصاویر بدست آمده بر روی صفحه نمایش کامپیوتر دچار تحریف شده و تخت نمایش داده می‌شوند.


Kolor Eyes

نرم افزاری قدرتمند است که با ارائه یک راه حل صحیح و اصولی، امکان حذف این محدودیت و نمایش صحیح فیلمهای گرفته شده توسط فناوری 360 درجه را به شما خواهد داد و این توانایی را به شما می‌دهد تا هر آنچه که دوربین‌تان ثبت کرده است را به صورت کاملا مشابه بر روی کامپیوتر خود نیز داشته باشید. این نرم افزار قابلیت نمایش ویدیوها و تصاویر 360 درجه را به صورت فیش‌ای (گوی‌های 360 درجه) نیز دارد و این امکان را به شما می‌دهد تا با سوئیچ به این حالت نمایی متفاوت و احتمالا بهتری را داشته باشید. همچنین این نرم افزار چندین فیلتر و جلوه تصویری نظیر سیاه و سفید، سوبیایی، آنتیک و معکوس کردن رنگ در اختیار شما می‌گذارد که توسط آنها می توانید تصاویر خود را با جلوه‌های زیباتری مشاهده کنید.

البته اگر به تصاویر و ویدیوهای سه بعدی دسترسی ندارید نیز ممکن است این نرم افزار باز هم برای شما جالب و مفید باشد. زیرا کالر اِی امکان نمایش تصاویر و فیلمهای معمولی را به صورت 360 درجه نیز به شما می‌دهد. البته پس از نصب برنامه به صورت پیش‌فرض تنها قادر به باز کردن و نمایش تصاویر ثابت (عکس) در برنامه هستید، اگر می‌خواهید برنامه قادر به باز کردن و نمایش فرمتهای ویدیویی استاندارد نظیر WMV, MOV, MP4 نیز باشد، باید در تنظیمات بخش Video Plugin گزینه‌های مربوط به استانداردهای ویدیویی سیستمی را فعال و سیستم را ریستارت کنید تا پیکربندی‌های لازم برای باز کردن این فرمتها بر روی سیستم شما انجام شود. این نرم افزار از تکنولوژی های واقیت مجازی و نمایش سه بعدی تصاویر نیز پشتیبانی می‌کند.

برخی از ویژگیهای این نرم افزار عبارتند از:

  • پخش ویدیوهای ضبط شده با استفاده از فناوری تصویربرداری 360 درجه
  • ارائه نهایت کیفیت و بهترین وضوح در تصاویر 360 درجه خطی و فیش‌ای
  • قابلیت زوم مثبت و منفی بر روی تصویر (بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی)
  • امکان نمایش تصاویر و ویدیوهای دو بعدی توسط این تکنولوژی
  • قابلیت نمایش سه بعدی با استانداردهای مختلف 3D
  • قابلیت نمایش به صورت گوی شناور با/بدون حذف پس زمینه
  • اعمال فیلترهای سیاه و سفید، سوبیایی، آنتیک و معکوس کردن رنگ به تصویر
  • امکان نمایش ویدیو به صورت تخت با سیر خطی
  • پشتیبانی از ویدیوهای با کیفیت 8K
  • و …

لینک دانلود

X32

dl

X64

dl